Film „Limbo“ premijerno prikazan na RAFF-u

Sinoć je premijerno u okviru PAFF (Pančevo filmskog festivala) prikazan film „Limbo“ danske rediteljke Anna Sofie Hartmann. Film donosi priču tinejdžerke koja razvija snažnu emociju prema profesorici drame u malom danskom mestu Nakskov

Nakon projekcije publici se predstavila rediteljka Anna Sofie Hartmann koja se zahvalila Pančevu na prilici da se i njeno ostvarenje nađe u odličnoj ovogodišnjoj filmskoj selekciji. Detaljan program možete pogledati na sajtu festivala.

Opis filma: Jesen je. U maloj danskoj luci Nakskov, dimnjaci fabrike šećera neumorno rade. Na periferiji grada nalaze se napuštena džinovska krila vetrenjače. Saru i njene prijatelje očekuje završna godina srednje škole. Pričaju o svojoj budućnosti, o tome kako žele da se presele u veći grad. Karen, mlada profesorka sa Farskih ostrva, upravo se doselila da bi predavala u lokalnoj školi. Sa učenicima pokreće diskusiju na teme: Šta je ženstvenost? Šta je muškost? Šta je umetnost? Ko nas posmatra i na kakav način? Ko i šta nas čini onim što jesmo? Sara postaje fascinirana novom profesorkom, dok njeni prijatelji smatraju da je čudna – „možda malo previše feministički nastrojena“.

Anna Sofie Hartmann

Anna Sofie Hartmann (Danksa, 1984) odrasla je u malom gradu Nakskov. Kao srednjoškolka je stažirala u producentskoj kući Zentropa u Kopenhagenu. Nakon godinu dana studija na Evropskom filmskom koledžu u Arhusu preselila se u Berlin, gde je radila u studiju umetnika Olafura Eliassona. 2008. godine upisala je filmsku akademiju DFFB u Berlinu. Limbo je njen prvi dugometražni film.

Filmografija:

Morning Ladies (2005);
Stilleben (2006)